przyjemnostki 1

Przyjemnostki właśnie dziś skończyły rok i zaczynają drugi 😉

Nie będzie żadnych losowań, żadnych „candy” i żadnych wyzwań czytelniczych. Jak zauważyliście  moje przyjemnostki są inne od typowych blogów „recenzenckich” i jestem z tego dumna.  Nie lubię czytać produkowanych recenzji, łańcuszków, kółek wzajemnej adoracji i wychwalania się pod tytułem ” z iloma wydawnictwami to ja nie współpracuję (moje zdanie na temat współpracy znajdziecie w zakładce Współpraca). Uprzedzając napaści złości chcę podkreślić, że nie napisałam, że takie blogi są złe, tylko, że nie lubię ich czytać. Moje przyjemnostki są czystą pasją. Nie piszę, bo muszę tylko dlatego, że chcę. Nie jestem osobą, która posiada zbyt wiele czasu. Naprawdę wolę żyć niż przesiadywać przed laptopem. Dlatego jeśli czytam blogi i komentuję wpisy to są to dla mnie prawdziwe perełki polskiej blogosfery. Nie tracę czasu na przeciętność. Nie chcę być wszędzie lubiana i walczyć o statystyki wchodzeń na bloga. Czytanie i pisanie to moja miłość i nigdy jej sobie nie obrzydzę przymusem, czy innym wyścigiem szczurów i bezcelowym współzawodnictwem. 

Cieszę się z każdej dyskusji na moim blogu, z każdego komplementu i z każdej krytyki. Dziękuję za odwiedziny, za czytanie, docenianie, czasami za przeurocze kłótnie w czytelniczym szale 😉 Przede wszystkim piszę dla siebie, ale kiedy zauważyłam, że mam czytelników – odkryłam przyjemność pisania również dla Was. Jestem dumna z tego, że przyciągam mądrych ludzi o otwartych umysłach, którzy nie boją się wyrazić własnego zdania. Mam nadzieję, że będziecie ze mną przez kolejny rok.

Myślę, że skończyłam ze stosikami. Wiem, że je lubiliście i ja też je lubiłam, ale chyba już wyrosłam z chwalenia się stanem posiadania.  Po za tym, dzięki temu będziecie mieli niespodzianki jeśli chodzi o książki przeze mnie czytane. Koniec z przewidywalnością i rozliczaniem się ze stosików 😉 Często jest tak, że przeczytam jakaś książkę i nie chce o niej pisać – nic we mnie nie poruszyła, więc dlaczego mam to robić z musu? Chcę polecać Wam dobrą literaturę i ostrzegać przed złą. 

Jeszcze raz dziękuję Wam za to, że byliście ze mną przez ten rok i serdecznie zapraszam do odwiedzania mnie przez kolejny 🙂

17 thoughts on “przyjemnostki 1

  1. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak tylko życzyć Ci równie owocnego roku 😉
    Masz racje to dosyc nużące czytać na blogach o tym, że tą książkę dostało się od tego wydawnictwa, a to z tego. A gdy pod niemalże każdym postem widzę: „dziękuje temu i temu wydawnictwu”, to aż mnie momentami ściska. W końcu to nie o to w blogowaniu chodzi by publicznie chwalić się darmową książką, a o to, by robić to co się lubi najbardziej 🙂 Cieszę się, że moge to obserwować odwiedzając Ciebie i Twój blog 🙂

    A stosiki lubię 🙂 Nie traktuje ich jako czegoś z czego muszę się rozliczyć. Co prawda czasami zdarzają się komentarze typu: „Kiedy ukaże się recenzja tej i tej książki”, to krew mnie nieco zalewa. Przecież nie mam obowiązku czytania wszystkich pozycji znajdujących się na stercie 🙂 no ale cóż… przemyślę to jeszcze 😉

  2. Gratuluję rocznicy!

    Leno – weź jednak pod uwagę, że na części blogów te dopiski o otrzymaniu książki od wydawnictwa pojawiły się po fali srogiej krytyki braku takich dopisków. Więc nie każdej osobie zapewne chodzi o „chwalenie się”. Chociaż pewnie sporej części tak 😉

  3. Gratuluję rocznicy! 🙂
    Czas wyjąć szampana, pokroić ciasto i nadmuchać baloniki. ^^

    Jeszcze ze stosików nie wyrosłam. Jednak w większości stanowią pozycje z biblioteki, a ja jestem wzrokowcem – mam więc trwalszy obraz tego co czytałam. Nie jakaś tam lista, ale konkretne zdjęcia. Współpraca nie jest zła, kiedy stanowi mniejszy procent.

    Życzę dużo weny na kolejny rok, powiększenia grona czytelników, a wraz z nimi coraz ciekawszych dyskusji.

  4. Na pewno będę Ci towarzyszyła – lubię tu zaglądać i tak już zostanie.
    Też nie lubię wyścigu szczurów – ten termin zbyt dobrze jest mi znany z mojej pracy i nie kojarzy się z niczym dobrym. 😉
    Co do współpracy – kupuję książki sama – takie, jakie lubię. Doceniam więc Twoje postanowienia i decyzje. Serdecznie pozdrawiam.

  5. No to i ja pogratuluję rocznicy. Mam nadzieję, że będziesz z nami jeszcze kilka dobrych lat, bo czytanie Twoich wpisów to przyjemność 😉
    Ja również postanowiłam, że ze stosików zrezygnuję. Bo po co? Zanim się te wszystkie książki powyjmuje, ułoży, zrobi zdjęcie, schowa zdobycze na miejsce, napisze o tym notkę.. minie dużo czasu. A ja nie czuję potrzeby chwalenia się nowościami w mojej biblioteczce 🙂

    Przeczytałam też tekst umieszczony w zakładce „Współpraca”. Podziwiam Cię za odwagę, bo niełatwo jest się wybić z tłumu i wyrazić swoje zdanie w tak dobitny sposób. Takich ludzi bardzo sobie cenię!

  6. Gratuluję wytrwałości i zapału 🙂
    Szkoda, że nie będzie stosików, lubiłam je, ze względów estetycznych. Dużo ładnych okładek. 😉 Nowy szablon bardzo mi się podoba. Blog jest bardziej czytelny.

    Pozdrawiam.

  7. Wszystkiego naj przyjemnostkom 🙂 Bardzo lubię tu zaglądać 🙂 Co do kwestii dziękowania wydawnictwom – u mnie wynika to dokładnie z tego, o czym napisała Agnieszka, w ten sposób zaznaczam właśnie, że dana pozycja to egzemplarz recenzencki. Nie ma to nic wspólnego z chwaleniem się, bo i czym tu się chwalić? 🙂 Widzę, że czytasz właśnie „Czarownicę” Gregory – od dawna na nią poluję 🙂

  8. Ja również przyłączam się do gratulacji. Życzę wielu satysfakcji w prowadzeniu bloga. Jeśli chodzi o stosiki to ja je, mimo wszystko, lubię, ponieważ cieszą oko i serce, a potem cała przyjemność w układaniu ich na regale. Co do Twojej zakładki współpraca, w wielu kwestiach się z Tobą zgadzam. Współpraca z wydawnictwami wcale nie oznacza tego, że nie czyta się z pasją oraz tego, że samo czytanie nie sprawia przyjemności. Pod warunkiem oczywiście, że nie idzie się na ilość, na raczej na jakość i recenzuje się te książki, na które ma się ochotę. Pozdrawiam Cię gorąco 🙂

Skomentuj

