Zmiany na Przyjemnostkach

Zmiany są dobre. Pobudzają do działania i dają nową, świeżą energię do pracy. Zaniedbałam swoje Przyjemnostki, byłam bardzo niesystematyczna, jeśli chodzi o dodawanie wpisów i trochę zgubiłam swoją radość, jaką mi dawało pisanie.

Zaniedbałam również Was – moich czytelników. Jedni odeszli, drudzy czekają ze zniecierpliwieniem, a jeszcze inni dopiero odkrywają lub odkryją tego bloga. Piszę dla Was wszystkich i dla siebie też. Nie umiem nie pisać. Nie umiem nie przelewać słów na papier/klawiaturę. Kiedy tego nie robię, moje myśli robią bałagan w głowie i nie widząc sposobu ujścia tworzą chaos. Chaos, który może być jednocześnie twórczy, albo niszczący.

Powracam z nową domeną (przyjemnostki.com), nowym szablonem i nowymi tematami. Do kategorii moich wpisów planuję dodać „Życie” (czyli temat rzeka), rozbudować „Ludzie” i kontynuować „Książki” oraz „Filmy i seriale”. Możliwe, że w przyszłości dojdą nowe kategorie. Planuję dodawać w ciągu tygodnia 2-3 wpisy i starać się rozbudować komunikację z Wami na Facebooku i Google+. Zademonstrowaliście mi, że Facebook jednak bardziej Wam odpowiada do kontaktu, więc się dostosuję. Chociaż, jak wiadomo, preferuję Google+. Rozumiem jednak Waszą potrzebę wygody i to, że nie chcecie się „przeprowadzać” na kolejny portal społecznościowy.

Jeśli cały czas tu ze mną jesteście, to napiszcie, co sądzicie o zmianach? O czym chcielibyście, żebym pisała? Jakie tematy najbardziej Was interesują?

14 thoughts on “Zmiany na Przyjemnostkach

  1. Dokładnie – życie 😉 Jednak w moim przypadku, systematyczność dobrze mi zrobi. Mam nadzieję, że w ten sposób systematycznością zarażę inne sfery mojego życia 😉

  2. Bądź sobą i odkrywaj siebie coraz bardziej 🙂 A szablon jest cudny, pisałam poprzednio. Zawsze twierdziłam, że minimalizm to podstawa. Liczy się wszak słowo.
    Ja też szykuję zmiany, ale tym razem nie szablonowe. Raczej zmiana w podejściu do pisania. Systematyczność także i mnie bardzo się przydała, więc nie wzgardzę takim „zarazkiem”, dalej, śmiało: kichaj i prychaj X,D

    Pozdrawiam cieplutko :)) :*

  3. Ja mam dostać domenę w prezencie imieninowym [za miesiąc :))], ale cały czas się waham, czy strona będzie dobrze pozycjonowana. Czytałam różne opinie na ten temat, więc jakbyś za jakiś czas pochwaliła się czy przejście na własną domenę było korzystne, będę wdzięczna.

    Dużo wytrwałości!

    • Własna domena to działalność pod swoim szyldem, a nie serwisu blogowego 😉 Nie mam pojęcia, jak to się przedstawia na bloggerze, ale na wordpressie to nie jest ani duży koszt, ani duże zmiany (plus zawsze można dokupić sobie więcej miejsca na serwerze). Powiem szczerze, że nie interesuję się za bardzo pozycjonowaniem bloga, czy statystykami. Na razie mam w planach tylko pisać, pisać i jeszcze raz pisać 😉

      Dziękuję! Wytrwałość się przyda 🙂

  4. „The only constant is change”
    Zmiany są na plus. Chciałabym byś więcej pisała o tym co dzieje się w Twojej głowie i dawała więcej „własnych” zdjęć, np. z Twojego małego świata.

    Najbardziej mnie interesują tematy pozytywne 🙂 Na codzień jesteśmy marudami i „Polakami” więc trochę odmiany było by niebieskie 😉

    To Twój blogasek! Pisz tu tak jak do tej pory, po swojemu! To dzięki temu jeszcze tu jestem (i do tego nie sama).

  5. Tematy pozytywne są jak najbardziej w planach. Nie przepadam za fotografowaniem, więc nie wiem, jak z tym będzie, ale pożyjemy… zobaczymy 😉

    Dziękuję, że jesteś ;*

Skomentuj

