Weekendowe co nieco #1

To będzie seria łatwa, prosta i przyjemna. W sam raz na weekend 😉

Oglądam

The Big Bang Theory – sezon szósty jest zdecydowanie lepszy od piątego. To prawda, że mniej nerdowskich akcji, a więcej wariacji związkowych (Sheldon i Amy, Leonard i Penny, Howard i Bernadette, Raj i Stuart?), ale znowu się na głos śmieję podczas oglądania, więc o czymś to świadczy. Najnowszy odcinek (s06e04) to dotychczasowy najlepszy plus wzmianka o Polakach (a raczej Polce) w wykonaniu Sheldona jest świetna.

The Vampire Diaries – po kiepskim sezonie trzecim wypadałoby, żeby czwarty okazał się choć troszkę lepszy. Elena została wampirem, wreszcie przypomniała sobie wszystkie czułe słówka Damona, ale i tak dokonuje tego samego nudnego wyboru, którego dokonałaby będąc człowiekiem. Serio? Scenarzyści nie daliby nam chociaż kilku odcinków z Deleną jako parą? Reszta wątków dalej jest pozbawiona jakiejkolwiek logiki (umieranie i wskrzeszanie występują stanowczo częściej niż w Biblii). Stefan jest taki kochany, że niczym Edward ze Zmierzchu uczy ukochaną polowania na jelonki. Z kolei Damon kusi torebkami ludzkiej krwi. W końcu dawcy za coś dostają te czekolady ;] Z odcinka na odcinek robi się ciekawiej. Mam nadzieję, że już nie będzie powrotu do Pierwotnych, a akcja bardziej skupi się na tym, dlaczego Mystic Falls jest miejscem, które przyciąga tak niezwykłych gości.

Czytam

„Blondynka” Joyce Carol Oates. Odkrywam Marylin Monroe oglądając jej filmy i wywiady. Dochodzę do wniosku, że łatwo jest wielbić Audrey Hepburn, a do kochana Marylin trzeba po prostu dorosnąć.

„Życie jak w Tochigi: Na japońskiej prowincji” Anna Ikeda. Opowieść o życiu Polki w Japonii. Lekka, dowcipna, ciekawa i dowodząca jednej tezy – nieważne w jakim jesteś kraju, bo i tak będziesz kłócić się ze swoją teściową ;]

Słucham

A Wy? Co oglądacie? Co czytacie? Czego słuchacie? Bądźmy swoją wzajemną inspiracją.

7 thoughts on “Weekendowe co nieco #1

  1. Hej! Uwielbiam The Big Bang Theory. 🙂 Polecam świetny serial, The Walking Dead. Czego słucham? Mojego ulubionego zespołu, Sonata Arctica („Letter to Dana”)

  2. O, bardzo mi się taka weekendowa seria podoba 🙂
    The Big Bang Theory jeszcze nie oglądałam, natomiast The Vampire Diares znam – uwielbiałam ten serial, dopóki nagle nie przestałam go oglądać dawno temu. A skoro takie cuda się dzieją, że nawet Elena jest wampirem, to póki co podziękuję – z wampirzych seriali True Blood absolutnie mi wystarczy 😉

  3. Ładne piosenki, pozwoliłam sobie podkraść tytuły 🙂
    Z seriali to Pamiętniki Wampirów odpuściłam jakiś czas temu ale planuje wrócić – drugi serial oglądam czasem z koleżanką. A sama kończę 3 serię Herosów.
    Książkowo jestem za 5 częścią GONE i nie wiem co wybrać teraz 😀

    • Czytałam pierwszy tom „Gone”, ale za bardzo przypominał mi „Jutro”, żebym mogła się wciągnąć 😉
      Jeśli lubisz serie młodzieżowe to polecam „Igrzyska śmierci” jeśli nie czytałaś ;]

Skomentuj

