Polska blogosfera…

… jest wyjątkowa, inspirująca, pełna wspaniałych ludzi, dusz wrażliwych na piękno i życie. Polacy rozrzuceni po różnych zakątkach świata mają dużo do opowiedzenia, pokazania. Nie chcą ginąć w tłumie, bo są wyjątkowi. Nigdy nie powinni zginąć w tłumie.

Nie interesują mnie tak zwane „popularne” blogi. Nie mówię, że są złe. Mają mnóstwo czytelników, więc nie mogą być kiepskie. Jednak dla mnie osobiście są po prostu nudne, odtwórcze, nieciekawe.

Perły znajdują się gdzieś indziej. Nie muszą „kreować wizerunku” i być chodzącą reklamą. Są absolutnie tak wyjątkowe, że prędzej, czy później je odkryjesz. Jeśli nie sam, to z moją pomocą.

The Adamant Wanderer – fantastyczna dziewczyna, która żyje po swojemu. Jej marzenia stają się planami, a plany faktami. Podróżniczka, artystka obrazu (bo jak nazwać jej zdjęcia jak nie sztuką właśnie?). Odważna Ula, której życzę spełnienia jej wszystkich marzeń.

Jar of cherry jam – wyjątkowa kobieta i wyjątkowe zdjęcia. Nieidealne, a przez to perfekcyjne. Czarno-białe cuda.

W pogoni za szczęściem – rodzinka żądna przygód, która udowadnia, że dziecko nie jest powodem do rezygnowania z marzeń. Zwiedzili razem świat i są dla siebie całym światem.

~ * ~

Gdzieś przeczytałam, że na swoim blogu nie można polecać innych blogów, bo to odciąga czytelników od własnej twórczości. Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Czytam kilkanaście bardzo dobrych polskich blogów, którymi prędzej, czy później się podzielę, bo dobrymi rzeczami warto się dzielić z innymi. Tak fantastyczni ludzie powinni inspirować, jak największą liczbę osób.

Rzadko, kiedy komentuję, bo rzadko mam czas na dłuższą wypowiedź (mam zasadę, że byle czego nie piszę i nie mówię), ale staram się czytać na bieżąco. Blogi i vlogi zastępuję mi telewizję i popularne media. Dzięki nim mam wybór – czytam/oglądam wartych czytania/oglądania ludzi. Internet to wspaniały wynalazek. Trzeba tylko wiedzieć, jak oddzielić perły od kamieni.

2 thoughts on “Polska blogosfera…

  1. Również zupełnie się nie zgadzam z tym, że nie należy polecać innych blogów, bo to odwraca uwagę czytelników.Blogosfery nie da się do końca ogarnąć, zawsze coś ciekawego nam umknie.I jestem Ci wdzięczna za ten wpis, bo pomógł mi odnaleźć ciekawe miejsca w sieci! A Twój blog na tym nie ucierpi, jestem to regularnie, choć dość rzadko komentuję 🙂

Skomentuj

