Weekendowe co nieco #5

To był tydzień tęsknoty za Doktorem i Sherlockiem. No bo ileż można czekać? BBC kusi nową ramówką i nie powiem, że nie czuję się zachęcona, ale kurczę… gdzie jest Sherlock? Normalni ludzie czekają na styczeń z okazji imprezy sylwestrowej. Ja nie mogę doczekać się roku 2013 z powodu nowego sezonu ukochanego serialu ;]

Skończyłam wreszcie czytać Fifty Shades of Grey. Wynudziłam się za wszystkie czasy. Recenzja w przyszłym tygodniu, ale na razie nie wiem, jak się za nią zabrać. Chyba na wesoło, bo inaczej można się załamać nad stanem współczesnej beletrystyki.

Ogólnie co raz trudniej mi ubierać myśli w słowa i szczerze zazdroszczę tym, którzy swój słowotok umieją przenieść na klawiaturę. Z drugiej strony rażą mnie też blogowe śmieci, czyli wpisy o niczym, albo o totalnych głupotach pod tytułem „zjadłem to i to, kupiłem tamto i owamto i wszystkiemu zrobiłem słitaśną focię”. Kiedy wysyłam swój tekst w świat to chcę, żeby miał jakąś wartość. Jakąkolwiek myśl, która mogłaby Was zainteresować na dłużej niż sekundę.

Co Was inspiruje? O czym lubicie czytać? Co jest warte zagarnięcia Waszego czasu i uwagi?

4 thoughts on “Weekendowe co nieco #5

  1. ja słyszłam, że oni Sherlocka mają dopiero zacząć KRĘCIĆ w styczniu 2013 roku, a kiedy wyjdzie nowy sezon to nikt nie wie… ale też się nie mogę doczekać 🙂

    • Właśnie się doczytałam -> ” After the end of the final episode of the second series, Moffat and Gatiss both announced on Twitter that a third series had been commissioned at the same time as series two.[60] A part of the resolution to „The Reichenbach Fall” was filmed alongside series two.[58] Executive producer Beryl Vertue confirmed, in March 2012, that the third series is expected to start production in early 2013, although it was too soon to relate any transmission details.[61][62] Moffat later confirmed that the third series would begin production in January 2013″ (http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_(TV_series))

      Rzeczywiście będą kręcić dopiero na początku roku 2013. bardziej przeraża mnie wiadomość, że akcja trzeciego sezonu będzie obejmować czas akcji drugiego sezonu, czyli sprawy, o których było wypomniane w drugim sezonie. Czyli możemy nie dostać wyjaśnienia śmierci Sherlocka? Nie podoba mi się to 😦

      P.S. Miło mi, że się odezwałaś 😉

Skomentuj

