Liebster blog

Nigdy nie brałam udziału w blogowych łańcuszkach, bo żaden mnie jakoś specjalnie nie zaciekawił. Czasami inni blogerzy, którzy mnie typowali mieli mi za złe to zamknięcie na zabawę, która zgodnie z założeniem ma blogerów do siebie zbliżać. W takim razie dzięki Bibliofilce się otwieram i mam nadzieję, że nie po raz pierwszy i ostatni.

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania Bibliofilki:

1.  Ulubiona historia miłosna i dlaczego? /jedna/

Zdecydowanie „Przeminęło z wiatrem”. Pokazuje, że trzeba docenić to, co się ma i walczyć o swój związek każdego dnia. Marząc platonicznie o kimś nieosiągalnym można stracić wspaniałą osobę, która jest tuż obok.

2. Wolałbyś/wolałabyś przenieść się do czasów starożytnych czy do XIX-wiecznej Anglii? 

XIX-wieczna Anglia, ale tylko i wyłącznie gdybym przynależała do wysokiej klasy społecznej (ach te suknie! -> http://www.tumblr.com/tagged/victorian-fashion).

3. „Każde dobre wrażenie, jakie się wywołuje w świecie stwarza nam nieprzyjaciela. Aby być lubianym przez ludzi trzeba być miernotą.” Zgadzasz się ze słowami Oskara Wilde i czy starasz się tak postępować? 

Oskar miał rację. Ludzie lubią miernoty, bo dzięki temu czują się lepiej. Ktoś kto osiągnął jakiś sukces, ma pasje, wyróżnia się z tłumu budzi zazdrość i zawiść. Nie staram się tak postępować. Po co miałabym dawać komuś satysfakcję? Niech każdy dba  o własne życie.

4. Większość kobiet piszących książki pisze o miłości, o braku miłości, o dawnej miłości, o nowej miłości albo o zranionej miłości. Czy zgadzasz się z tym, że kobiety piszą gorzej niż mężczyźni?

Absolutnie się z tym nie zgadzam. Pisanie to nie jest czynność, którą wykonuje lepiej jedna z płci. Pisanie to bardzo intymny proces i bardzo dużo ciężkiej pracy, o której przerażająca większość odbiorców nie wie. Są przedstawicielki płci pięknej tworzące straszliwe twory, które nie powinny nigdy zostać wydrukowane (np. Erica Leonard, Keri Arthur), ale są też kobiety takie, jak J. K. Rowling i Suzanne Collins, które swoją wyobraźnią porywają za sobą prawie cały świat.

5. Ulubiony zapach

Zdecydowanie zapach bzu. Czekam na niego cały rok, a zimą moje tęsknienie zaspokaja świeczka o tym zapachu Yankee Candle Lilac Blossoms.

6. Film, na którym płaczesz

Jestem wrażliwą dziewczyną i łatwo się wzruszam. Płaczę na i Doktorze Who i na Titanicu ;]

7. Co kupisz ukochanej osobie pod choinkę?

Mój ukochany czyta ten blog, więc nie mogę odpowiedzieć na to pytanie. Prezent jest już od jakiegoś czasu kupiony i czeka na Wigilię ;]

8. Obraz, który Cię inspiruje. /niekoniecznie malarski/

Jestem wzrokowcem, lubię zdjęcia i obrazy. Te, które mnie inspirują lub po prostu mi się podobają znajdują się na mojej zupie -> judith.soup.io

9. Tekst piosenki, z którym się identyfikujesz.

Nie ma takiej piosenki. Są wersy, kilka słów czy zdań w każdej z moich ulubionych piosenek, które mówią o mnie więcej, niż sama mogłabym powiedzieć. Jednak to moja osobista układanka, którą nie chcę się z nikim dzielić.

10. Danie, które zawsze Ci wychodzi.

Rosół! Robię bardzo dobry rosół i zawsze wszystkim smakuje.

11. Jesteś raczej introwertykiem czy ekstrawertykiem?

Długo zastanawiałam się nad tą odpowiedzią. Kiedyś byłam totalnym ekstrawertykiem, ale z wiekiem staję się introwertykiem i dobrze mi z tym.

~ * ~

Wydaje mi się, że wszyscy, którzy już mieli wziąć udział w tej zabawie to już dawno to zrobili. Dlatego wydaje mi się, że nie ma sensu wymyślać pytania i wysyłać je w nicość. Jeżeli nie to dajcie znać w komentarzach i wymyślę pytania.

Skomentuj

